وبلاگ سوئیت کلیبر

وبلاگی جهت انتشار مقالات و اخبار کمپ گردشگری ائل یوردی

وبلاگ سوئیت کلیبر

وبلاگی جهت انتشار مقالات و اخبار کمپ گردشگری ائل یوردی

هر آنچه در مورد رزرو هتل باید بدانید!

به نقل از کمپ گردشگری ائل یوردی کلیبر در یک مقطع ، کافی بود تا بتوانید به عنوان یک هتل بوتیک ، یک هتل کوچک باشید ، اما اکنون باید با لمس های شخصی ایستادگی کنید که واقعاً احساس می کنند که توسط فردی انتخاب شده اند و نه توسط کمیته.

گفتن به مشتریان بالقوه خود درمورد همه مواردی که باعث می شود شما از تجربیات کالای تبلیغاتی فرق داشته باشید ، می دانید که چه انتظاری از زنجیره های یکپارچه دارید ، بستگی به بیان پیام های شما با صدا و استفاده از مطالبی دارد که آن پیام را به وجود می آورد.

وبلاگ نویسی هتل راهی عالی برای هتل های بوتیک است تا بتوانند از رسانه ای استفاده کنند که امکان گسترش عمیق در مباحث و جذب خوانندگان همفکر را فراهم می کند که با کمک کمکی می توانند طرفداران برند هتل شما شوند.

در این پست توضیح خواهم داد:


چه کسی را باید هنگام نوشتن پست در نظر داشته باشید.

پیچ و مهره های ایجاد پست های وبلاگ اتفاق می افتد.

چگونه می توان در حین وبلاگ نویسی به فروش خود توجه کرد؛ و در نهایت


کلیدهای تعالی برای وبلاگ نویسی در هتل چیست و چگونه می توانید اندازه گیری کنید که آیا به این اهداف ضربه می زنید.

هنگامی که در وبلاگ نویسی چگونه برای هتل خود کار می کنید ، پر کردن تقویم محتوای خود را با ایده های وبلاگ هتل ما شروع کرده و سپس پست های خود را با راهنمای ما برای به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی وبلاگ هتل در مقابل مخاطبان قرار دهید.


وبلاگها ابزاری اساسی برای هتل های بوتیک هستند


وبلاگها در روزهای آغازین وب (بعضا بهتر فراموش شده) به عنوان خروجی دیجیتال برای افرادی که تمایل به اشتراک گذاری بیش از حد دارند ، شروع شدند. آنها معمولاً بلوک های بزرگی از متن بودند که بسیار کم ویرایش می شدند ، و بسیار دشوار بودند که بتوان از طریق آن کار کرد.


امروزه شرکت هایی مانند هتل ها به دلیل تمام اهدافی که در رسیدن به آنها دارند ، وبلاگ های خود را در وب سایت خود حفظ می کنند. به عنوان مثال ، آنها می توانند:

    به میزان ترافیکی که به دلایل فنی می رسید ، تقویت کنید .
    روابط خود را در جامعه و با مهمانان هتل بالقوه پرورش دهید.
    تصویر خود را به عنوان هتلی که بیشتر از مجموعه اتاقهای اجاره ای باشد ، بهبود بخشید.
    مشکلات را حل کرده و به مهمانان پاسخ دهید قبل یا در طول اقامت آنها در هتل.

ادامه دارد

منبع  هتل ائل یوردی کلیبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد